سلام

روز نوشته های حسین زارع

سلام

روز نوشته های حسین زارع

روشنایی

دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۱۲ ب.ظ
مدتی بود لامپ بخشی که به آنجا می رفتم سوخته بود و تنها یکی از لامپ ها کار می کرد من هم عادت کرده بودم به این نیمه تاریکی روشنی (البته با وزن بیشتر به تاریکی)‌ چند روز پیش لامپ ها را درست کردند و حالا که من امشب دوباره به آنجا برگشتم انگار که محیط کاملا عوض شده بود میز همان میز قبلی نبود و غیره   اگر هم در تاریکی کار می کنید بعضی اوقات سراغ روشنایی را بگیرید نکند که به تاریکی عادت کنید که آن موقع که روشنی آید هیچش باز نشناسید
پ.ن :‌چند روزی است که دارم به این فکر می کنم که اگر بخواهیم ماشینی بسازیم که به جای ما تصمیم بگیرد چه ورودی هایی باید بهش داده شود نظر شما چیست ؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۸
حسین زارع مهرجردی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی