سلام

روز نوشته های حسین زارع

سلام

روز نوشته های حسین زارع

هزینه دارد می روی هر جا شد عضو می شوی در این کانال تلگرامی در این کانال یوتیوب و     آپارات (واقعا با هم فاصله دارند) هزینه آن بالا است.

مدتی بود که فکر می کردم هر کانال تلگرامی که می توانم در آن مطالب مفیدی پیدا کنم باید عضو شوم هر مهمانی که می تواند لذت بخش باشد بروم هر مصاحبتی که به نظر مفید می آید شرکت کنم و حتی از همه ی نظرات استفاده کنم از همه جادیدن کنم  اگر از یک فردی یک کتاب خوب دیدم تمام آثارش را بخوانم اگر از خواننده ای خوشم آمد تمام آثارش را بشنوم  و ... خودتان می توانید لیستتان را کامل کنید. ولی این چنین نبود برادر یاد گرفتم هر سلام کردنی هزینه دارد هر کتابی را خواندن هزینه دارد هر کانالی عضو شدن هزینه دارد شاید ۴ تا چیز خوب هم یاد بگیرم ولی دنیای امروز و زمان اندک این گونه مجال ها را به انسان نمی دهد باید به خوبی انتخاب کرد به هزینه های بعدی اش فکر کرد. اما به نظر می آید این هم مشکل خودش را دارد آنقدر در بین چند گروه خاص کتاب تخصصی و غیره گیر می کنی پس من به این نتیجه رسیدم که شما یک خط اصلی شامل منابع خبری کتاب ها وغیره که دارای چگالی بالاست انتخاب می کنید و از طرفی چون که احتمال دارد در بین چیز های کمتر معروف و کمتر شناخته شده هم مطالب جالب و بدیعی وجود داشته باشد درصدی از مطالعات و صحبت هایت را به این کار ها اختصاص می دهی. در حقیقت چیزهایی که کاملا نظم و نسق گرفته اند احتمال یک رخداد بسیار عجیب بسیار کم است اصلا برای همین می گوییم نظم دارد.

پ.ن :‌اگر خیلی ساختار مشخصی نداشت خود نداشته دیگه.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۴
حسین زارع مهرجردی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی