سلام

روز نوشته های حسین زارع

سلام

روز نوشته های حسین زارع

اسباب کشی و سفر

يكشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۰۹ ب.ظ
متن اولی که  در حین اسباب کشی نوشتم که پاک شد ولی چیزهایی که یادم می آید را دوباره می نویسم.
یکی از مهم ترین بخش ها دسته بندی و بسته بندی وسایل است اصلا چرا بسته بندی می کنیم چون چیندش فعلی دارای کلی اطلاعات ذخیره شده است که البته از محیط خانه قبلی هم تاثیر پذیرفته. پس انتقال به همین شکل ممکن نیست حالا چه معیاری را برای این کار بسته بندی انتخاب کنیم ؟ سه مرحله داریم دسته بندی در مبدا،حمل،باز کردن در مقصد.محدودیت های حمل کردن خیلی زیاد نیست فقط اینکه وسایل خیلی کوچک نباشد ولی در مرحله مبدا هم باید مواظب شکستنی ها بود ولی بیشترین چیزی که مهم است مرحله مقصد است که در تصمیم گیری های ما در مرحله مبدا تاثیر می گذارد مثلا فرض کنید در خانه جدید شما روشنایی ندارید پس باید لوستر را جایی بگذارید که در مرحله مقصد به راحتی در دسترس باشد  یا اینکه  اگر در خانواده شما سه کتابخانه وجود دارد کارتن محتوای هر کدام از کتاب ها را  با رنگ های مختلف از هم جدا کنید چون در زمان تخلیه بار در مقصد را حت بتوانیم کارتن متعلق به هر اتاق را در همان اتاق قرار دهید که دوباره لازم نباشد این کارتن را در مقصد از اتاقی به اتاق دیگر ببرید و هزینه زیادی به سیستم خودتان تحمیل کنید.
  
    سعی کنیم با انتخاب های هوشمندانه در زمان حال بستری را فراهم آوریم تا بتوانیم در آینده انتخاب هایی با بازدهی بالا انجام دهیم .مثل رنگ های مختلف کارتن ها چون اگر رنگشان مختلف نبود نمی توانستید چنین کنید.
   
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۰
حسین زارع مهرجردی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی